Вівторок, 5 Липня

Алогічність недобудованого мосту

У Львові виконком Садового похоронив ідею добудови мосту на вулиці Княгині Ольги, — пише «Четверта студія» з посиланням на допис Ігоря ЗІНКЕВИЧА у Фейсбуці.

«Влітку така собі компанія «Євротек Девелопмент» викупила ділянку на вулиці Княгині Ольги, 120, де раніше функціонував торговий комплекс «Арсен». А вже 16 вересня на сесії Львівської міської ради було прийнято рішення про зміни до Плану зонування Франківського району, які стосуються зокрема і цієї ділянки. Із зони Г-6 ділянку перевели в зону Г-2, яка мала б передбачати громадську забудову з можливістю будівництва житла. І це цілком НОРМАЛЬНО, адже місто має розвиватися. І на цьому рішенні наші повноваження, як депутатів, закінчилися. Містобудівні умови та обмеження видає виконавчий комітет, і саме він остаточно погоджує, що має бути на цій землі. Паралельно з цією історією розвивається ще одна. Львів’яни, активісти та експерти намагаються достукатися до міської влади та зобов’язати посадовців добудувати міст на вул. Княгині Ольги, який, нагадаю, готовий на 80 % і є повністю у задовільному стані. Я і сам не раз, ще з попередньої каденції, писав звернення до міського голови, щоб зберегти цей міст. А нещодавно, разом із Ростиславом Тістиком, ми звернулися і до центральної влади, щоб добудувати шляхопровід у рамках програми «Велике будівництво». Навіть почали працювати комісія та робоча група, які мають підрахувати вартість добудови і дати варіанти майбутньої дорожньої розв’язки у цьому мікрорайоні. Тобто, все рухається до того, що нам таки вдасться зберегти міст. АЛЕ, попри наші прохання та аргументи, не дочекавшись рішення та висновків комісії, сьогодні виконавчий комітет Львівської міськради погодив тій самій компанії «Євротек Девелопмент» містобудівні умови та обмеження для будівництва на цій ділянці великого житлового комплексу з 12 будинків. Який це має стосунок до добудови шляхопроводу? Насправді, пряме. Якщо подивитеся на проєкт, який нам сьогодні презентували на виконкомі, то переконаєтеся, що будівництво планують провести впритул до наявної дороги, по самій межі земельної ділянки. Тобто, якщо для добудови мосту та нової дорожньої розв’язки нам забракне кілька метрів, то ми просто не матимемо де їх взяти, бо на цій ділянці вже стоятимуть високоповерхівки! Думаєте, у виконкомі, який очолює сам міський голова, не розуміли, що роблять? Ні, всі все прекрасно розуміли, ставлячи інтереси приватного забудовника вище за потреби львів’ян», — йдеться у повідомленні.

   Своєю думкою про шляхопровід поділився із «Ратушею» голова ГО «Львів’яни за електротранспорт» Антон ЛЯГУШКІН.

«Як на мене, добудова шляхопроводу над вулицею Науковою — це необхідна складова перетворення наявної трамвайної лінії третього маршруту на лінію швидкісного трамвая. Ця лінія, як раніше планувала влада Львова, мала сягнути стадіону «Арена-Львів» та Сихова. Влада міста мала б увімкнути логіку — пропонована радниками депутата Андрія Шевціва розв’язка в одному рівні створить додаткову проблему і «закоркує» вулицю Наукову, яка мала б стати складовою «великого транспортного кільця», що дозволило б вивести з центральної частини міста більшу частину транзитного транспорту. Розуміючи перспективність дворівневої розв’язки, влада міста мала б запропонувати забудовнику іншу ділянку для забудови. Але, на жаль, вміння думати на перспективу у влади міста немає. Прикро, що голова депутатської комісії з інфраструктурних питань Андрій Шевців не розуміє важливості якісної інфраструктури із дворівневими розв’язками, які можуть прискорити рух, зокрема, і громадського транспорту. Йому, очевидно, бракує і досвіду, і відповідної освіти в інфраструктурній сфері», — пояснює експерт.

Христина СЛЮСАРЧУК

Share.

Leave A Reply