Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Сергій Трухімович: “Кожен із нас себе рекламує”
Сергій Трухімович: “Кожен із нас себе рекламує”

Майстер-клас “Реклама. Мистецтво розповідати про себе” львівський копірайтер Сергій Трухімович розпочав із такої притчі: “Біля одного з будинків лежав припорошений капелюх та аркуш паперу з написом: “Я сліпий. Допоможіть мені, будьте ласкаві”. Повз проходив рекламіст, звернув увагу, що в капелюсі кілька дрібних монет.


Він поклав ще кілька, взяв аркуш, зробив інший напис, поклав біля капелюха і пішов у справах. Коли ввечері повертався, то зауважив, що капелюх повен грошей. Чоловік упізнав його за звуками і запитав: “Це ви зранку проходили? Що ви написали на аркуші?”. Той усміхнувся і каже: “Я не написав нічого нового, а те саме, що й ви, але іншими словами”. А люди читали на аркуші: “Зараз весна, але я не можу її бачити”. У такий спосіб автор посібника “Реклама. Конспекти копірайтера”, що вийшов у видавництві “Піраміда” і візитівкою якого є згаданий майстер-клас (серію яких приурочено 15-річчю “Піраміди”), підкреслив роль реклами, того, як “прості звичні слова у відповідному поєднанні створюють яскравий емоційний образ і як одну й ту саму ситуацію можна представити в різних ракурсах”. 

Сергій Трухімович нагадує, що реклама, як і самореалізація людини, — об’єктивний процес, який не залежить від нашого бажання, бо навіть якщо ми мовчимо, то в такий спосіб теж рекламуємо себе — зокрема, як мовчазну людину, а навіть якщо нічого не робитимемо, все одно кимось станемо.

Під час майстер-класу львівський копірайтер намагався спростувати стереотип частини людей про рекламу як щось погане, а “оскільки поганого робити не хочу, то себе не рекламуватиму”. На запитання, яке йому часто задають, чим є реклама — брехнею і маніпуляцією чи відвертою і чесною грою, відповідає: “Реклама — це управління цільовою аудиторією з метою отримати прибуток — матеріальний чи нематеріальний (інтелектуальний, емоційний, соціальний). А от уже саме управління може бути маніпулятивним чи брехливим або чесним і відкритим. Ножем можна накраяти хліба, а можна зарізати людину. Реклама — інструмент у наших руках. Від нас залежить, якою вона буде — маніпулятивною чи ні. Якщо ми бачимо багато свідчень недобросовісної реклами, це не означає, що реклама як така є абсолютне зло. Кількість смертельних ДТП не свідчить, що авто — це погано”.

Скерований насамперед на студентів та рекламістів-початківців, майстер-клас буде також цікавим і корисним усім, хто хоче розширити свої обрії знань не тільки реклами, а й про її відмінності від піару, про креативні методики, що стосуються не тільки творчості в рекламі, а й творчості загалом, про цікаві випадки з історії львівської реклами. А наприкінці майстер-класу (його ще можна відвідати завтра, 15 квітня, о 18.00 у книгарні “Є”, попередньо зареєструвавшись, вхід вільний) вам запропонують для аналізу оригінальний рекламний ролик — мультфільм “Як старий корову продавав”. 

А як резюме — притча про потребу творчо опрацьовувати будь-яку інформацію та імпровізувати: “У майстра східних єдиноборств був учень, і вчитель навчив його всього, що знав, і відпустив у світ. Тоді учень викликав майстра на двобій, бо вирішив прославитися. Вони тривалий час боролися, довго трималися на рівних, і от нарешті майстер невідомим прийомом поклав учня на лопатки. Учень встає роздратований і каже: “То ви обдурювали, коли казали, що навчили мене всього, що знаєте самі?” Майстер у відповідь: “Я й сам досі не знав цього прийому, вигадав його щойно, це була імпровізація”.

Наталя ДУДКО

 Опубліковано : 15.04.10 | Переглядів : 2513

Читайте також:
Обличчя номера

Oblyccja.jpg">

Завантажити номер

 
Календар
« Тра.2019
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
 
Реклама