Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Якою буде нова Двірцева?
Якою буде нова Двірцева?

Реконструкцію площі перед головним вокзалом планують розпочати до кінця року. Спершу оберуть ескізний варіант, а остаточні зміни простору біля вокзалу обговорять із громадою. 

Загалом є шість проектів, які кардинально не відрізняються між собою, про це «Ратуші» розповів директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід. «Усі їх об’єднує кілька спільних рис: перше — це те, що до площі Двірцевої кожен транспорт їхатиме своєю смугою, тобто громадський транспорт, приватний транспорт, трамваї, велосипедисти, пішоходи — кожний із з них буде мати окрему смугу, це передбачено у всіх варіантах. Зрозуміло, що громадський транспорт, який їде на вокзал, має їхати дуже точно й регулярно, тому він не повинен ходити разом із приватним транспортом.
     
   Друга риса, що об’єднує всі проекти: ми намагалися зробити частину площі, перед головним входом пішохідною, виділити якомога більшу ділянку для того, щоб не було  перед головним входом транспортного «армагеддону»,  — каже Олег Шмід. — Третя — у всіх варіантах громадський транспорт, що під’їжджає, — це і трамваї, і маршрутні автобуси, і навіть міжміські автобуси. Ми передбачаємо, що звідти мали б відбувати, звичайно, автобуси на курорти Львова, такі, як: Моршин, Трускавець, Східниця. Щоб люди, які приїжджають до Львова і мають путівку на курорт, могли би безперешкодно туди добратися. Буде кілька обмежених місць, стоянок для завантаження автобусів пасажирами, які їдуть на курорти». Далі Олег Шмід іще детальніше розповів, яким є бачення нової Двірцевої.

Транспорт

   «Ці всі автобуси, трамваї, коли доїжджають до площі Двірцевої, повертають у праву її частину, а приватний транспорт і таксі, легкові автомобілі — повертають в ліву її частину. Тим більше, що в лівій її частині є величезна платна парковка Укрзалізниці. Не обов’язково нею користуватися, але водій може висадити пасажирів і відразу поїхати. Кільце буде в іншому місці й не такої форми як тепер, буде менше та ближче до вул. Чернівецької, а не біля самого вокзалу, тобто перед самим вокзалом буде максимум пішохідної ділянки. Сквер зберігається той, який є. Ба більше, заплановані ще кілька невеликих скверів з правого боку».

Таксі

   «Відтепер водії таксі не паркуватимуть машини по цілій площі, як це є тепер, а під’їжджатимуть, дотримуючись загальної черги на одній смузі. Під’їхала машина до зупинки, де люди її чекають, сіли пасажири в таксі, й під’їжджає наступна. Тобто буде тільки одна смуга. Таксисти, котрі отримали замовлення пасажира з поїзда, будуть паркувати машини на платній парковці Укрзалізниці». 

Плани на майбутнє

   «Також під час впорядкування цієї площі орієнтуються на те, що, можливо, колись буде відкрита нова вулиця, яка ліквідує цей «кам’яний мішок», якою є ця площа. Бо тепер на цій площі нема транзитного руху, тобто ти заїхав дорогою на площу й так само повертаєшся. На майбутнє, можливо, відкриється вулиця Залізнична через локомотиворемонтний завод, і ми одразу цю площу зорієнтуємо на  те, щоб вулиця, яка йде із Залізничної й відходить у напрямку Городоцької в районі перехрестя Городоцька — Кульпарківська,  включалася в ту площу, яку нині проектують. Тобто орієнтуємо цей простір також на те, що якщо буде змога проектувати нову вулицю від Залізничної до Городоцької через площу Двірцеву, щоб ця вулиця заступила таку геометрію, яка їй підходить. Водночас в ці проекти об’єднує  і можливість проекту підземного паркінгу під площею Двірцевою, але цей проект повинен бути інвестиційним, тобто це не міська рада за нього платить, а інвестор. Можливо, в майбутньому буде оголошено інвестиційний конкурс, будемо залучати інвестора, який погодиться профінансувати підземний паркінг, можливо, з  підземним торговельним центром. Щоб ця наша площа, яку нині проектують, теж передбачала можливість заїзду в цей підземний паркінг. Наразі ні вулицю нову, ні підземний паркінг ми не проектуємо, а орієнтуємо площу так, щоб усі ці речі були в майбутньому можливі». 

   За словами Олега Шміда, відбулася нарада в управлінні архітектури з головним архітектором міста, який підправив деякі архітектурні моменти, та було вибрано один із найбільш ймовірних варіантів, які будуть реалізовуватися. «Ми досягли повного консенсусу, погодилися підправити деякі архітектурні штрихи, щоб площа була стрункою з архітектурного погляду. Щоб зупинки транспортних засобів були розміщені правильно і, очевидно, на тому варіанті ми будемо базувати своє бачення. Хоча, я думаю, що на розгляд громадськості буде подано всі шість варіантів, і ми будемо доводити громадськості та експертам, чому той варіант, який ми обрали, є найкращий. В будь-який момент можна буде підправити варіант. Після цієї наради, яка була в головного архітектора, ми вже доведемо до пуття цей варіант і будемо вже виходити на громадськість, будемо публікувати його, виносити на широке обговорення. Після вибору остаточного варіанту візьмемося до робочого проекту і підрахунку його кошторису — це все заплановано на цей рік, цього року маємо закінчити. На саму ж реконструкцію поки що коштів у бюджеті не закладено, напевно, їх будуть  у наступному році планувати. Тоді ж проходитиме й відновлення площі, але є ще шанс, якщо ми зробимо швидко проект, впораємось до середини року, то в рамках перегляду бюджету влітку, може, депутати дадуть кошти на початок реконструкції площі, тоді вона почнеться  десь наприкінці цього року і закінчиться в наступному». 

Розмовляла Христина СЛЮСАРЧУК

 Опубліковано : 01.03.17 | Переглядів : 1228

Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Сер.2017
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
 
Реклама