Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Гроші ЛАЗу: право на помилку?

Гроші ЛАЗу: право на помилку?

Міські обранці на пленарному засіданні ЛМР 26 жовтня скасували своє ж рішення про виділення з міського бюджету 19,5 млн гривень на погашення боргу АТП-1, затверджену на попередній сесії.  Міський голова Андрій Садовий, зазначив, що «чинити так з людьми — великий гріх».


Сесія міської ради почалась не традиційною молитвою, а пікетом із палінням фаєрів та повними автобусами поліції. Під стінами Ратуші зібралися працівники ЛАЗу, пікетувальники тримали в руках плакати з написами «Бариги! Скільки коштує зрада?» та «50 друзів Чуркіна». З 9-ї ранку під стінами ЛМР почав збиратись люд, ближче до десятої присутні підняли вгору прапори «Свободи», «Правого сектору» та Національного корпусу «Азов». Все це було, звичайно, трохи зайвим, бо ще з вечора було досягнуто домовленості, що рішення про виділення коштів скасують. Але людей під радою тримали «на всякий випадок»…

Голос народу

  Начальник штабу Національного корпусу Львівщини Святослав Хоробренко (Сірий), розповів «Ратуші», що 5 жовтня депутатами міськради була затверджена ухвала, в якій йдеться про те, щоб перерахувати ніби компенсацію за розкрадений завод, у розмірі 19,5 млн грн, компанії, яка безпосередньо пов’язана з олігархом Чуркіним. «Ми сьогодні вийшли, аби висловити протест, вимагати скасування ухвали й була створена робоча груп, яка навпаки дозволить віднайти механізм передачі тих грошей в якості компенсації боргів перед працівниками АТП-1, які сьогодні прийшли сюди. Фактично їх залишили без грошей. Коли питання стоїть про національні інтереси, то ними треба жити», — вважає «Сірий».

   А голова профспілки Оксана Захваткіна повідомила кореспондентові «Ратуші», що працівники прагнуть, аби їм віддали заборговану заробітну плату. «Я сьогодні тут, тому що прикро було побачити ухвалене на сесії рішення ЛМР про передання

20 мільйонів гривень фактично віддадуть дружині Чуркіна. Це обурило! З 1 червня 2013 року, я писала постійно листи у ЛОДА, зверталась до прокуратури стосовно боргів підприємства. Саме пан Чуркін довів завод до банкрутства. Саме ці обставини спонукали мене прийти з людьми в сесійну залу. Всі претензії висувають директору, а не власнику. А що директор? Його звільнять — і все!», — переконана пані Оксана.

  У зверненні Львівської обласної організації профспілки працівників автомобільного та сільськогосподарського машинобудування України до міського голови Львова від 23 жовтня 2017 року повідомляли про те, що власник автобусного заводу має величезні борги перед працівниками заводу з виплати заробітної плати в розмірі 2,6 млн грн, а також 0,1 млн грн членських профспілкових внесків (є відповідне рішення суду).

Слово голів фракцій

  Петро Адамик, голова фракції БПП у Львівській міській раді, у коментарі «Ратуші» зазначив, що коли ухвалювали це рішення, було відомо, що всі рахунки АТП-1 арештовані. «Ми ризикували всіма автобусами, які у нас є. Під час сесії ЛМР з трибуни нас переконували, що боргів Львівського автобусного заводу перед працівниками немає. В цей час багато людей звернулось, зокрема й до мене, повідомивши, що є факти невиплати заробітної плати, починаючи з 2009. Потім з’явилась інформація, що власне одна з співвласників компанії, яка викупила борги, — це є цивільна дружина колишнього директора. Тому ми створили робочу групу, яка вивчить ситуацію з боргами. Поки що ми вирішили проаналізувати ситуацію з боргами, зробити все можливе, аби ми розпорядились грошима громади більш практично», — підкреслює голова фракції.

  Валерій Веремчук, голова фракції «Народний контроль» у ЛМР, зазначив: «Насправді, кажучи про те, що люди виходять на пікет, чи то під стіни міської ради, чи обласної, щоб стимулювати депутатів до ухвалення певного рішення, я вважаю що це цивілізована форма вияву своєї громадської позиції, своїх переконань. Бачимо, що такі пікети є ефективні.  Стосовно скасування ухвали про підписання Меморандуму, яку затвердили минулої сесії, то я одразу голосував проти. Насправді, коли ми приймали рішення про підписання, ми заслуховували керівника Управління юстиції у Львівській області, який повідомив, що виплачена вся заборгованість із заробітної плати працівникам. Крім того, була загроза того, що органи юстиції діятимуть згідно з законом у частині вилучення арештованого майна АТП-1. Вони згідно з законом мають усі повноваження на вилучення автобусів. Це два ключові моменти, які й спричинили голосування депутатського корпусу за Меморандум. Всі розуміють, якщо заберуть автобуси, то львів’янам буде зле. Ми тепер маємо підтримку, опору людей і готові разом обстоювати наші законні інтереси».

  Голова фракції «УКРОП» у міськраді Ігор Телішевський підкреслив, що передусім на рішення про скасування вплинули нововиявлені обставини, про які не були повідомлені депутати раніше. «Зокрема, про заборгованість перед людьми близько 3,5 мільйона гривень. Міський голова казав, що боргів нема, керівник юридичного управління також казала, що нема. Відповідно, ми цього не знали. Крім того, депутати думали передусім про господарку, щоб місто не зупинилось, а не про політику. Щоб не зупинилось АТП-1, яке як-не-як обслуговує близько 40 % маршрутів. Тому, звичайно, тоді ми голосували за Меморандум. Виконавча служба вже була конфіскувала один автобус, але було зрозуміло, що це питання не вирішить, — пояснює Телішевський. — Ми були недостатньо проінформовані, деякі подробиці з’явились вже як постфактум. Відповідальність лежала на Садовому та працівниках  міської ради, які мали вивчити достеменно питання, поспілкуватись із працівниками, профспілками ЛАЗу. На мою думку, наразі юридичне управління має пропрацювати це питання і запропонувати депутатам шляхи вирішення».

Анастасія ШЕВЧЕНКО,

фото автора


 Опубліковано : 02.11.17 | Переглядів : 301

VIDEO
Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Лис.2017
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
 
Реклама