Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Буденна розкіш «оперних» візиток
Буденна розкіш «оперних» візиток
700 візиток по 28 гривень за штуку та 2300 візиток по 15 грн за штуку для Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької виготовила приватна підприємиця Христина Іжик, порахували «Наші гроші. Львів». Договір на суму 54,1 тис. грн сторони підписали 30 березня, про що повідомляє сайт закупівель Prozorro.

   У рахунку зазначено, що йдеться про виготовлення 700 «візиток українських (плайк, каширування, тиснення золотом, шовкодрук, лак)» та 2300 таких самих візиток без каширування. Для довідки: плайк — дизайнерський папір, схожий на пластик, каширування — склеювання двох листів, шовкодрук (трафаретний друк, шовкографія) — друк через форму, виконану на спеціальній сітці. 

   Христина Іжик у коментарі «Ратуші» розповіла про особливості цих візиток: «Використано два види плайку, відповідно, ціну теж треба множити на два. Аналогічно — щодо тиснення золотом, яке є з обох боків, і шовкодрук двома кольорами — золотим і сірим. Розробка дизайну, виготовлення кліше також вплинули на ціну продукції». Пані Христина додала, що ці візитні картки не розкішні, а просто інші за якістю: «У процес їх виробництва закладено роботи, які не виконують звичайною друкарською машиною, використано відповідні матеріали. Плайк — один із найміцніших паперів, на які не треба додатково наносити ламінацію, він містить прогумовану основу. Такі візитки в нас замовляють часто. Щобільше, ми виготовляли значно дорожчі за ціною картки». 

   «Наші гроші. Львів» ще раніше зателефонували в кілька компаній, які виготовляють візитки. В одній із київських компаній виданню повідомили, що 100 штук візитних карток із паперу плайк з кашируванням, тисненням золотом, шовкодруком та лаком коштуватимуть 1640 грн, тобто 16,4 грн/шт. Без каширування — на 400 грн дешевше, тобто 12,4 грн/шт. За дизайн макету візьмуть ще 500 грн. «Наші гроші» також нагадують, що в грудні 2017 року та в січні 2018 році театр уже замовляв у цього ж приватного підприємця розміщення реклами на понад 150 тис. грн та афіші, запрошення, банери, репертуари тощо на 180 тис. грн.

   Христина Іжик розповіла, що вона як підприємець відповідає за загальний результат виготовлення візитівок: «Розробку дизайну, виготовлення кліше, тиснення замовляла в інших виробників. Моя функція — контролювати весь процес робіт. Замовити кліше, завезти, забрати, доставити до того, хто буде робити тиснення…». «Ратуша» поцікавилася в заступника генерального директора — художнього керівника Львівської опери Тараса Курчика, чи не насторожує, що приватний підприємець у цій ситуації — фактично посередник. Пан Тарас відповів, що це абсолютно не насторожує: «Нам складно було б окремо звертатися на підприємство, яке друкує, окремо замовляти дизайн, кліше. Адже ми не знаємо, яке лакування краще й надійніше, де якісніший друк тощо. Ми хотіли замовити якісні, презентабельні і надійні до експлуатації візитівки. Підприємець мав дати гарантію довшого періоду служби. Адже візитка артиста, диригента, художнього керівника — обличчя нашого театру. Це була збалансована пропозиція. Підприємець замовляв друк у фірми, яка теж дає гарантії. Пообіцяли, що буде якісний лак, якісний папір, стійкий, довго служитиме. Навколо ситуації з візитками багато розмов, але не знаю, чи воно цього варте, бо насправді все досить просто. Це кошти, зароблені нашим театром, але ми завжди намагаємося скромно їх використовувати на потрібні цілі. Крім того, підприємець віддає нам кліше, яким зможемо надалі користуватися».

   Генеральний директор — художній керівник Львівської опери Василь Вовкун зазначив: «Річ не в ціні, а в естетиці і в абсолютно новій подачі. Досі такого не було, щоб художній склад театру мав візитівки в такій кількості — диригенти, хормейстери, балетмейстери. Візитівки, зроблені українською та англійською мовами, — це і гонорово, і красиво, і сучасно. Крім того, усе прозоро, через Prozorro, усе на державному рівні. Яка тут може бути проблема, адже все можна перевірити?!». 

Наталя ДУДКО

 Опубліковано : 11.04.18 | Переглядів : 404

Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Лис.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
 
Реклама