Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Реконструкція Двірцевої
Реконструкція Двірцевої

Розробники обіцяють більше простору для пішоходів, три окремі смуги руху транспорту та сучасний підземний паркінг

Завдання для проекту реконструкції головної площі біля Залізничного двірця Львова готували впродовж року. Як розповів «Ратуші» очільник управління архітектури та урбаністики Львівської міської ради Юліан Чаплінський, це питання обговорювали разом з «Укрзалізницею», «Укрпоштою» та всіма, хто має нерухомість навколо. «Ми обговорили з «Укрзалізницею» можливість збільшити пропускну здатність головного вокзалу. Також у вихідних даних для проектування йшлося про збільшення кількості трамвайних маршрутів і трамвайних зупинок, — поінформував Юліан Чаплінський. —  Орієнтувались на зразки реконструкцій вокзальних площ у Європі, найголовнішим взірцем для нас був Вроцлавський вокзал, який реконструювали до Євро-2012». 


Доступна для пішоходів 

   За словами чиновника, основна ідея проекту з оновлення площі полягає в тому, щоб зробити її доступнішою для неповносправних людей, а також для тих, хто користується громадським транспортом, задля уникнення заторів на цій ділянці у години пік. «Також у завданні від «Львівелектротрансу» була потреба розширити трамвайне кільце, щоб був відстійник трамваїв та змога облаштувати чотири зупинки, що висаджують і набирають пасажирів», — додав він. У рамках реконструкції проекту передбачено також збільшити площу зелених насаджень на вулиці Чернівецькій.

…і зручна для транспорту

   Головна родзинка проекту — окремі смуги руху для всіх видів транспорту. «Реконструкція передбачатиме три незалежні шляхи на площу Двірцеву: дорога для громадського транспорту, дорога для приватних автомобілів і трамвайна колія, — пояснив «Ратуші» Олег Шмід, директор ЛКП «Інститут просторового розвитку», який розробляв проект. — Ситуація на одному з цих шляхів ніяк не заважатиме функціонуванню інших. Крім того, якщо виникатиме аварійна ситуація на якійсь із доріг, буде передбачена можливість переїхати з однієї смуги на іншу. Ще одна особливість реконструйованої площі: трамвай та інший громадський транспорт будуть під’їжджати практично впритул до вокзалу, щоб пасажирам, які приїхали на поїзд, було легше до нього дістатися. Крім того, там буде дуже багато новітніх елементів благоустрою, аби площа стала комфортною для тих, хто змушений чекати на її території. Наприклад, хто приїхав завчасно, щоб не запізнитись».

Новій площі — новий фонтан

   Цікаво, що наявний водограй планують знести, а замість нього — побудувати новий, щоправда, на іншому місці. «Буде зроблений новий фонтан на заміну того, який нині є перед головним входом. Адже в нас є інший архітектурний задум, крім того, якщо уважно придивитись до наявного фонтана, можна помітити, що він розвалюється, а його архітектурні елементи понищені. З архітектурного погляду особливої цінності цей фонтан не має, його збудували в радянський час, і тепер він є руїною, — каже Олег Шмід. — Ми робимо фонтан трохи лівіше від центрального входу, щоб не закривалась перспектива, він буде виконаний у вигляді струмка з багатьма місточками. Наш архітектурний задум передбачає, що в тій частині площі, де ми цей фонтан виконуємо, не буде великих пішохідних потоків. Тому що активний дизайн площ зазвичай визначає, як поводитимуться пішоходи».

Невже й паркінг буде?

   У рамках проекту реконструкції Двірцевої запланували й сучасний підземний паркінг. Розробники проекту кажуть, що вже є інвестор для його спорудження, однак імені не розголошують. «Ми розробили ескізний проект цього паркінгу, його обриси, конфігурацію та геометрію. Водночас, робочий проект цього паркінгу розроблятимуть на замовлення інвестора. Міська рада підземні парковки будувати не буде, це робитиме інвестор, який зароблятиме на цьому певні кошти. Наскільки мені відомо, інвестора вже знайшли, тому є охочі будувати цей паркінг», — додає Олег Шмід. 

   На реалізацію проекту реконструкції, за підрахунками розробників, може знадобитися два роки. «Ми плануємо, що цей проект можна буде завершити впродовж двох років. Реалізовувати його будуть частинами, тому повністю площа ніколи не буде закрита. Спершу робитимуть праву частину, де є громадський транспорт. Пізніше — ліву, бо вона вимагає більше затрат, і там ще потрібні кошти приватного інвестора для будівництва підземного паркінгу. І наостанок: ремонтуватимуть вулицю Чернівецьку», — розповів чиновник.
Уляна ДЕПУТОВИЧ

 Опубліковано : 11.04.18 | Переглядів : 234

Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Лип.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
 
Реклама