Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Інспектори з паркування: штрафів не уникнути?
Інспектори з паркування: штрафів не уникнути?

Уже через чотири місяці паркувальний хаос, який панує у нашому місті не один рік, може бути назавжди подолано. З 27 вересня почне діяти новий закон «Про реформування паркування у містах», який суттєво відкоригує систему штрафів за порушення правил паркування й таки змусить водіїв відповідати за залишений абиде автомобіль.  

Що чекає на водіїв

Як розповів «Ратуші» Сергій Париляк, начальник відділу з паркування ЛКП «Львівавтодор», невтішна ситуація з паркуванням панує у Львові якраз через те, що водії безкарно можуть залишати автівки, де трапиться, та не оплачувати за парковку.

   «У центральній частині Львова нині є два види паркувальних майданчиків. Перша — закриті зони паркування, Вернісаж і Валова. Там таких проблем, як несплата за паркування транспортних засобів та неправомірне паркування на місцях для інвалідів, нема. Адже там, окрім касирів, які на виїздах зчитують чеки та беруть кошти за паркування, є контролер паркування, який обмежує заїзд на місця для інвалідів користувачам, які не мають на це права, — розповів чиновник. — Друга зона — відкрита зона паркування. Там у нас проблеми, адже водії зрозуміли, що на них немає засобів впливу в разі неоплати за послуги паркування. Тому часом людина приїжджає на весь день, а сплачує, у кращому разі, за одну годину на паркувальному майданчику». 

Хто такі інспектори 

   Новий закон містить багато нововведень: від стягнень за неоплачене паркування до переліку підстав для евакуації авто. Найцікавіше ж те, що для накладання штрафів, згідно зі змінами в законі, існуватиме нова посада — інспектор з паркування. Відповідний відділ уже незабаром буде створено при управлінні безпеки і управлінні транспорту Львівської міської ради. Як розповів Юрій Діль, начальник управління безпеки міста, інспектори з паркування матимуть право накладати постанови на порушників правил паркування на платних зонах та ухвалювати рішення на місці, виписуючи відповідну постанову і роблячи фото- та відеофіксацію, а також  евакуйовувати транспортний засіб на спецмайданчик. Відповідно до законодавства, інспектори мають пройти навчання та відбір. Вони повинні мати вищу закінчену освіту, пройти навчання щодо знання Конституції та Правил дорожнього руху. «Ми вже відбираємо таких людей. Плануємо штат до 30 осіб, щоб у кожному районі було по декілька інспекторів, які за графіком виходитимуть на роботу переважно у денний час», — зазначив чиновник.
   За словами Сергія Париляка, інспектори з паркування також матимуть доступ до поліцейської бази власників транспортних засобів. «Вони зможуть просто на місці затвердити постанову про накладання штрафу за порушення. Цей закон повертає так звані «листи щастя», людям будуть приходити повідомлення про накладання штрафу. Все це відбуватиметься на такому рівні, як практикують інші держави. Уникнути штрафу буде не можливо, — наголосив він. — Закон також передбачає те, що коли людина оплатить «зароблений» штраф у 10-денний термін, то з неї стягується лише 50 % від суми штрафу».

Вулиці стануть порожніми?

   Чиновники переконані, якщо закон запрацює, на зміну запаркованим центральним вулицям прийдуть напівпусті. «Ми бачимо по закритих зонах паркування, що люди, які заїжджають у центр на весь робочий день, не ставлять там машину. Адже оплатити паркування вартістю 20 гривень за годину і простояти 8 годин — невигідно. Так само буде і у вуличному паркуванні. Гадаю, люди не паркуватимуться на тривалий термін, а водій, який прибув у центр на годину, зможе спокійно запаркувати авто і вирішити свої справи, — каже Сергій Париляк. — Крім того, Закон, що набере чинності наприкінці вересня, передбачає накладення штрафу на місці на власника транспортного засобу, який запаркував авто під знаком «заборона паркування», на тротуарах, пішохідних переходах, і так далі. Це сприятиме безперешкодному курсуванню громадського транспорту. Тому для власників транспортних засобів не буде проблемою запаркувати автівку поблизу центру і пересісти на громадський транспорт, це є нормальна практика». 
   Тож, якщо вірити словам посадовців, з новими правилами залишити автівку в центрі вже не буде так проблематично, і всі тротуари у центрі міста стануть нарешті доступні для пішоходів. Звучить як щось фантастичне, однак побачимо.
Уляна ДЕПУТОВИЧ

Коментарі
   Олег ШМІД, директор ЛКП «Інститут просторового розвитку»:
   — Якщо зміни до законодавства запрацюють, а структури, які будуть їх виконувати, працюватимуть логічно і раціонально, це створить цивілізований ринок паркування у Львові. Це є передумовою створення такої ситуації, яка існує в багатьох європейських містах. Тоді, можливо, в іноземних інвесторів з’явиться інтерес будувати підземні багаторівневі паркінги. Наразі його нема, бо це заняття дуже довгоокупне, вони можуть вкласти гроші у паркінги, а туди потім ніхто не поїде. Адже в нас сьогодні є безкарне порушення правил паркування у місті. Якщо закон запрацює, це дуже збадьорить ринок паркування у Львові.
   Ігор ЗІНКЕВИЧ, депутат Львівської міської ради: 
   — Ці інспектори матимуть змогу тримати контроль, щоб водії не паркували транспортні засоби в місцях, де  це заборонено, та не позбавляли інший транспорт нормального трафіку. Це правильна позиція, і в цьому напрямі треба рухатись. Тому, гадаю, це буде дуже правильна річ. Фото- і відеофіксація, передбачена законом, який незабаром почне діяти, допоможе врегулювати ситуацію з  хаотичним паркуванням та постійними порушеннями.

 Опубліковано : 16.05.18 | Переглядів : 170

Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Лип.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
 
Реклама