Головна        Новини        Соціум        Політика        Економіка        Культура        Спорт        Репортаж        Кримінал        Довкілля        Зоо SOS       

Пошук :
Пошук дітей: допоможе всесвітня павутина?
Пошук дітей: допоможе всесвітня павутина?

Тепер долі сотень, а то і тисяч загублених дітей — у руках не тільки правоохоронних органів, які розшукують їх, виконуючи свої обов’язки, а й, можливо, кожного абонента українського оператора зв’язку «Київстар». Про це розповіли у вівторок, 31 липня у Головному управлінні Національної поліції у Львівській області в рамках презентації спільної соціальної ініціативи Національної поліції України та телеком-оператора «Київстар» під назвою «Пошук дітей». 

   Сервіс працює на базі СМС-повідомлень і допомагає правоохоронцям використовувати можливості мобільної мережі «Київстар» для оперативного сповіщення про зникнення дитини. Серед спікерів, які презентували проект, — т.в.о. начальника Головного управління Національної поліції у Львівській області полковник поліції Тарас Сабанюк, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування поліції Львівщини полковник поліції Сергій Гривняк, начальник сектору ювенальної превенції поліції Львівщини майор поліції Віктор Новачук та PR-менеджер компанії «Київстар» у Західному регіоні України Олександра Гнатик.

   «Найефективнішими є перші години пошуку дитини. Якщо брати статистику Львівської області, то за 
6 місяців 2018 року зареєстровано 254 заяви та повідомлення про зникнення дітей, з них 223 дитини розшукано впродовж доби», — повідомив Тарас Сабанюк. За його словами, основними причинами, чому діти покидають своє постійне місце проживання, є залишення дитини без догляду, конфлікт з батьками чи опікунами, прагнення до самостійного способу життя, насильство у сім’ї. 

   Своєю чергою, Сергій Гривняк, розповів про механізм розшуку зниклих дітей за сприяння «Київстар». «Коли ми говоримо пошуки дітей, механізм має працювати так, аби батьки, які загубили дитину, якомога швидше могли зателефонувати на 102 та надати своє повідомлення для реєстрації, після якої повідомлення одразу буде скероване у диспетчерську службу. Далі диспетчерська служба скеровує на місце події слідчо-оперативну групу і для того, щоб не було несанкціонованого викладання персональних даних дитини у мережу, від батьків отримуватимуть заяву про дозвіл про розголошення персональних даних дитини, надання фотографій дитини, і тоді через мережу Фейсбук і канали «Київстару» в радіусі 1-3 км буде надано інформацію про дитину з посиланням на сторінку соцмережі, — пояснив пан Сергій. — У Львівській області вже створена система негайного отримання повідомлень від громадян із території всієї області службою 102. Впродовж цього року ми вже забезпечили роботу 12-13 операторів служби 102, які щодня цілодобово отримують дзвінки зі всіх районів  Львівської області. Це дає змогу негайно реагувати та скеровувати наряди поліції на місце події, де можна буде отримати фотографії».

   Слід зазначити, що СМС-повідомлення в рамках ініціативи будуть містити інформацію про дитину, її зникнення, посилання на фото, а також контакти, за якими можуть звертатись потенційні свідки, що хочуть допомогти з пошуками. Повідомлення отримуватимуть абоненти, які перебували поруч із місцем зникнення дитини в радіусі від 1 до 3 км. Так, потенційними свідками можуть бути жителі міста або громадяни з інших регіонів. 

   PR-менеджер компанії «Київстар» у Західному регіоні України Олександра Гнатик розповіла про те, що такий проект уже реалізовано в Київській, Одеській, Дніпропетровській та Запорізькій областях.
Анастасія ШЕВЧЕНКО

 Опубліковано : 01.08.18 | Переглядів : 101

Читайте також:
Обличчя номера

Завантажити номер

 
Календар
« Сер.2018
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
 
Реклама