Субота, 1 Квітня

Навіть запаху електронного квитка не чути

Електронним квиток у Львові навіть не пахне, але спеціалісти так пра-цюють, що аж гай шумить. Днями на сторінці «Електронний квиток Леокарт» у Львові показали ціле відео з майстерні, яка відповідає за ремонт обладнання в громадському транспорті Львова. Так-так, квитка нема, а… люди тяжко працюють.

Як йдеться у повідомленні, ЛКП “Львівавтодор” розповів про роботу майстерні АСОП, яка відповідає за ремонт змонтованого обкладання в громадському транспорті Львова для роботи е-квитка.

«Цю майстерню було створено для ремонту і обслуговування обладнання е-квитка, що змонтоване у громадському транспорті. Це “святая святих” відділу з технічної роботи. Майстерня функціонує близько 1,5 року. Її розгорнули, коли в громадському транспорті почали монтувати перше обладнання системи АСОП”, – сказано в повідомленні.

Зазначають, що в майстерні виконують повний цикл обслуговування: від прийому заявок від перевізників про неполадки в роботі системи АСОП до фактичного усунення недоліків. Після монтажних робіт бортову систему передають на відповідальне зберігання перевізника. Відповідно, вони повинні стежити за санітарним станом цього обладнання та повідомляти про виявлені недоліки – якщо бортова система не вмикається, якщо не працює якийсь з валідаторів тощо. Оскільки не всі типи поломок можна діагностувати на рівні програмного забезпечення.

“Спершу фахівці відділу з технічної роботи здійснюють віддалену діагностику, якщо це не помилка у програмному забезпеченні, яку можна виправити дистанційно, вони виїжджають на місце для фізичного обстеження і проведення ремонтних робіт”, – пояснює начальник відділу з технічної роботи ЛКП “Львівавтодор” Леонід Тмур.

Система АСОП влаштована так, щоб ремонтні роботи можна було провести на виїзді, не знімаючи транспортний засіб з маршруту. І валідатор, і консоль водія, і принтер є швидкозйомними, відповідно, будь-який з цих фрагментів обладнання можна оперативно замінити.

   “У більшості випадків наші інженери здійснюють виїзд на маршрут, але, звісно, якщо поломка більш серйозна, то ремонт відбувається безпосередньо в депо”, – наголошує Леонід Тмур.

А чому ж електронний квиток не можуть запустить вже десять років? Чи, можливо, так і має бути? Бо не дурний придумав, що головне – процес, а не результат…

Олег ДОВГАНИК, головний редактор ІВ «Четверта студія»

Share.

Leave A Reply