Субота, 25 Березня

Віртуально-нереальний Леокарт

У Львові ще не все готово до багатостраждального запуску е-квитка, яке заплановане на 13 січня

Окрім проблем із фінансуванням роботи е-квитка в наступному році, є питання, пов’язані з Леокартами, а саме з мобільним застосунком, а також роздрібною торгівлею цими картками в кіосках.

“Мобільний застосунок, як і веб-портал (e-shop), перебувають на стороні розробника (підрядника), точні терміни здачі наразі озвучити не можемо, оскільки проводиться тестування та доопрацювання мобільного застосунку. Орієнтовно, мобільний застосунок буде доступний для скачування після запуску мережі роздрібної продажі, тож стежте за оновленнями сторінки, ми обов’язково поінформуємо про можливість скачування мобільного застосунку”, — написали на офіційній сторінці електронного квитка Леокарт.

Як повідомив раніше “Еспресо.Захід” керівник проєкту впровадження АСОП у Львові Роман Лев, уже в грудні у Львові мали б продавати Леокарти. Однак на 20 грудня цього досі не сталося. А це означає, що у львів’ян залишається все менше часу, щоб купити транспортну картку і мати змогу користуватися е-квитком, який обіцяють запустити вже 13 січня. Можна припустити, що буде великий ажіотаж біля місць продажу (кіосків), адже без карточки за проїзд доведеться платити 15 грн, а не 10.

Додамо, що лише 8 грудня у Львові  почали видавати пільгові Леокарти. На 16 грудня було видано тільки понад 1000 таких карточок, в той час як пільговиків у місті близько 200-250 тис. осіб. Нагадаємо, у Львові депутати посварилися з чиновниками через е-квиток. Садовий звинуватив депутатів у саботажі е-квитка, а депутат Наталя Шелестак обізвала виконком “шоу”.

Своєю чергою, голова ГО “Львів’яни за електротранспорт” Антон Лягушкін зазначив, що неготовність ЛКП “Львівавтодор” до запуску проєкту “електронного квитока” не стала несподіванкою, про що він вже давно заявляв на сторінках “Ратуші”. “Практично у всіх реконструкціях вулиць, які проводяться на замовлення цього підприємства, можна побачити значні недопрацювання і відверті “проколи”. Наприклад, тепер відкривають реконструйовану вулицю Бандери без встановлених світлофорів на перехрестях і з проблемними перетинаннями “трамвай-тролейбус”, на яких застрягають тролейбуси. Щодо проєкту “Електронний квиток”, то ми бачимо, що чеська компанія “Мікроелектроніка” виконала свою частину завдання — встановила у рухомому складі валідатор — “залізо”, мовою комп’ютерщиків”, — поянює він.

“Що ж до програмної частини проєкту “е-квитка” то цю стороною проєкту за контрактом має виконувати відома українська ІТ-компанія. Мені важко сказати, чому “Софт Серв” не змогла вчасно виконати завдання. Не відкидаю можливості, що проблема саме в тому, що в ЛКП “Львівавтодор” не змогли створити коректне технічне завдання для програмістів. Маю констатувати, що фахівця, який із 2014 року займався питанням впровадження “е-квитка”, ексзаступника начальника Управління транспорту і зв’язку Сергія Журбенка, було звільнено із “Львівавтодору” в 2020 році. Видається, що йому так і не знайшли адекватної заміни”, — додав Антон Лягушкін.

Підготувала Христина СЛЮСАРЧУК

Share.

Leave A Reply