П’ятниця, 29 Березня

«Як не стати овочем»: Кредобанк підтримав проєкт із протидії фейкам та навчання інфогігієни

У рамках соціального проєкту з навчання вчителів інфогігієни «Як не стати овочем» освітяни Києва та Львова отримали понад 500 книжок «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі». Реалізацію проєкту підтримав Кредобанк.

Упродовж листопада Кредобанк спільно з авторкою книжки та засновницею соціальної ініціативи Оксаною Мороз видали й розповсюдили літературу серед вчителів, які пройшли онлайн-курс з інфогігієни на платформі Prometheus та отримали сертифікат про підвищення кваліфікації, повідомляє пресслужба АТ «Кредобанк».

«Кредобанк підтримує такі ініціативи, адже саме освітяни формують свідомість молодшого покоління та сприйняття ними соціуму. У цьому випадку важливим чинником є безпечний інформаційний простір, який має сформувати об’єктивне бачення світу в дітей. Освітяни — авторитет та приклад для інших. Нам важливо, щоб саме вони навчилися достеменно розмежовувати правдивість фактів та новин,— каже голова Правління АТ «Кредобанк» Єжи Яцек Шугаєв. — Книжка «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі» підказує, як знайти інформацію, як перевірити, чи вона правильна. Як не стати людиною, яка читає fake news і довіряє їм, яка живе віртуально й неправильно».

У книжці описані основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу, приклади та поради, як правильно сприймати та читати інформацію, а також формувати свій інформаційний простір.

«Нині лише 3 % людей можуть розпізнавати фейки в інформаційному просторі, хоча половина вважає, що вміють. Ініціатива з інфогігієни «Як не стати овочем» започаткувала соціальний проєкт, покликаний змінити ситуацію. Ми допомагаємо вчителям опанувати основи безпечного споживання інформації. Адже без цього якісні зміни в освіті неможливі. Я вдячна Кредобанку, який допомагає вчити освітян у Києві та Львові», — зазначає авторка книжки «Як не стати овочем» та засновниця соціальної ініціативи з навчання освітян інфогігієни Оксана Мороз.

У рамках соціального проєкту у Львові керівникам навчальних закладів прочитали лекцію про безпечне поводження в інформаційному просторі та соціальних мережах, а також про те, як протидіяти інформаційним маніпуляціям. Слухачі отримали книжку-довідник «Як не стати овочем», і тепер вчителі зможуть поділитися лайфхаками та порадами зі своїми учнями.

Керівник департаменту комунікацій Кредобанку Віктор Гальчинський розповів освітянам Львівської гуманітарної гімназії ім. Олени Степанівни про те, як фільтрувати інформацію в інтернеті, якими мають бути паролі до різних акаунтів і чому не варто поспішати проходити різноманітні тести в соцмережах.

   ДОВІДКА. Кредобанк заснований у Львові у 1990 році, віднесений Національним банком України до банків іноземних банківських груп та входить до фінансової групи PKO BankPolski — найбільшої фінансової інституції Польщі та однієї з найбільших фінансових груп Центрально-Східної Європи. Домінантний підрозділ групи — найбільший банк Польщі PKOBankPolski зі 100-літньою історією, один із найстійкіших банків Європи за результатами стрес-тестів Європейської адміністрації банківського нагляду (липень 2021 р.).

   Кредобанк пропонує повний спектр послуг для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та великого бізнесу України. Банк активно кредитує роздрібних клієнтів та малий і середній бізнес, пропонуючи низку спеціальних програм із мінімальними відсотками. Банк має кредитний рейтинг за національною шкалою на найвищому рівні uaAAA зі стабільним прогнозом та короткостроковий кредитний рейтинг банку на найвищому рівні uaK1 від агентств «Стандарт-Рейтинг» та «Експерт-Рейтинг».

Share.

Leave A Reply