Четвер, 23 Вересня

Демпінг і його вплив на продаж товарів

Демпінг став досить поширеним явищем. Вперше демпінг цін стали використовувати з 30-і роки минулого століття під час великої економічної кризи, коли багато компаній швидко розорилися. В даний час на будь-якому з ринків зустрічаються гравці, які використовують подібний спосіб конкуренції.

Цілі демпінгу можуть бути різними, але основною з них є усунення конкурентів. При цьому компанії готові йти на збитки, і заздалегідь їх розраховують, так як в майбутньому сподіваються отримати прибуток. Використання демпінгу шкодить іншим учасникам ринку та діє не його не найкращим чином.

 Демпінг у сфері продаж автозапчастин

На думку колективу майданчики Автопро всі компанії, представлені на ринку, є частиною єдиної системи. В інтересах будь-якої компанії працювати на благо ринку і не шкодити йому, тоді будь-який гравець зможе отримувати хороші результати. Війна за споживача не дає тривалого першості на ринку і в результаті програють всі його учасники.

Штучне зниження цін дає тимчасовий результат. Насправді покупці не завжди женуться за найдешевшими товарами. Вони хочуть купувати якісні товари за нормальною ціною, без переплат. Компанії, які пропонують найнижчі ціни, роблять це за рахунок сервісу. Хоча в даний час сервіс можна виключати, він стає не менш важливим, ніж ціна. Тому майданчик Автопро зацікавлена в тому, щоб продавці мали хорошу маржу і поліпшили свій сервіс. Покупцеві потрібно отримати консультацію фахівця при покупці і післяпродажне обслуговування, і це є необхідним.

 Види демпінгу в сфері продаж автозапчастин

  • Ринковий демпінг. Якщо продавець придбав велику партію товару за хорошою ціною, то він може запропонувати оптимальну ціну при продажу. Товар потрібно продати швидко і Автопро відноситься до такої позиції нормально, в тому випадку, якщо продавець працює як оптовик, не виходячи в роздріб;
  • Демпінг доларів. Коли дилери отримують знижку від оптовиків, вони знижують ціни роздробу. На майданчику ставляться до цього несхвально, але терпимо. Надалі оптовикам буде надана можливість використовувати інструменти контролю над дилерами;
  • Демпінг обманом. Тут можливі різні варіанти. Найчастіше це виняток обов’язкових витрат з ціни товару, що продається, маніпуляція курсом валюти, подання не актуальних цін. Подібні ситуації на майданчику намагаються відстежувати і відключати продавців від продажу.

Також можливі випадки, коли неякісний товар видається за оригінальний. Покупці в цьому випадку виявляються збитими з пантелику, особливо якщо справжній оригінал в пропозиціях не представлений, і вони не можуть порівняти товари. Купівля неякісних запчастин не відповідає очікуванням покупця, тому продавці з такими пропозиціями будуть відключатися від продажу. Найближчим часом на майданчику буде вводитися механізм для виявлення некоректних цін.

 

Share.

Leave A Reply