П’ятниця, 29 Березня

Великий обвал мосту на Великдень

На щастя, без жертв. Але з купою запитань до відповідальних осіб

Другого дня Великодня, 3 травня увечері, на на національній автодорозі державного значення Н-17 Львів — Радехів — Луцьк обвалився міст через річку Західний Буг. Надзвичайна подія сталася в с. Гайок (Кам’янка-Бузька міська територіальна громада) Львівського району. Про це на своїй фейсбук-сторінці  повідомив депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич, а згодом ГУ ДСНС у Львівській області, передає „Укрінформ”. На щастя, у той момент цією ділянкою дороги ніхто не проїжджав, тож жертв і постраждалих немає. І це справді великоднє диво, бо багато людей у коментарях до новин у соцмережах пишуть: їхали тим мостом за годину, пів години до аварії, і міст уже тоді прогинався та йшов „хвилями”.

Висота моста в місті руйнування — 7 метрів. Загальна довжина моста — 118 м. Рік будівництва — 1960. Мостовий перехід належить Службі автомобільних доріг у Львівській області. Дорожньо-експлуатаційна організація, яка обслуговує автодорогу — ПП “Рома”. Про це повідомили у Департаменті з питань цивільного захисту Львівської ОДА, — пише „Форпост”.

Патрульна поліція Львівщини поінформувала, що організовано об’їзд аварійної ділянки автодороги. Напрямок зі Львова: потрібно доїхати до міста Кам’янка-Бузька, там повернути ліворуч і рухатись у напрямку міста Великі Мости. Далі дорогою

Р-15 до міста Червоноград, а звідти дорогою Т-14-10 до міста Радехів. У зворотному напрямку діє аналогічна схема руху. Великогабаритні транспортні засоби скеровують на автодорогу М-06 Київ-Чоп.

Тим часом в Укравтодорі обіцяють: міст, що обвалився на Львівщині, буде відбудований оперативно та якісно. Про це заявило Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор) у своєму повідомленні у Фейсбуці. Як зазначено, міст від часу його будівництва у 1960-му жодного разу капітально не ремонтували. Останні 5 років споруда перебувала у передаварійному стані.

Торік міст було внесено до списку Національної програми відновлення мостів, відповідно, реконструкція була запланована на цей рік. Роботи мали розпочатися вже у найближчі місяці. У 2020 році Служба автомобільних доріг у Львівській області провела тендер на виготовлення проєктно-кошторисної документації. Переможцем тендеру стала компанія ТОВ “СІНК ПЛЮС МІКК”. Орієнтовна вартість реконструкції: 74 млн грн.

„Проєкт реконструкції вже найближчим часом буде представлено технічній раді Укравтодору та секції 5 ДерждорНДІ. Вже після цього буде оперативно визначено підрядника й у максимально короткі терміни розпочнуться будівельні роботи”, — наголошують в Укравтодорі.

Журналістка Вікторія Балицька, підкріпивши свій допис фотодоказами та скріншотами, повідомила в своєму фейсбуку: „Два дні тому Василь Поплавський написав пост про гостру аварійність моста і проілюстрував це фотографіями. У коментарях люди тегнули голову ЛОДА Максима Козицького і Службу автомобільних доріг у Львівській області. Ніхто нічого не відписав під постом. Ну, ок. В месенджері наче відреагували: Укравтодор зобов’язав ПП „Рома” ліквідувати аварійність і навіть відписав, що це ПП почало роботи. Але, мабуть, лише в фантазіях розпочало…”

Журналістка також звернулася в пості до Романа Демчини, керівника ПП “Рома” — дорожньо-експлуатаційної організації, яка обслуговує автодорогу: „Як то було? Хто накосячив? Укравтодор, відписавши неправду? Чи ви з вашим ПП вирішили, що почнете „вже після Паски”? А дорога була перекрита до обвалу? Судячи з того, що об’їзд зробили вже після того, як міст завалився, то ні…”

„Схожа ситуація, як з каналізаційним люком у Львові.., на щастя, міст не забрав нічийого життя. На скрінах яскрава ілюстрація повної прострації нашої влади і отого всього…”, — обурюється Вікторія Балицька.

Підготувала Світлана ПАВЛИШИН

Share.

Leave A Reply